Jahanje Trafalgarskim putem: 312 istorijskih britanskih milja

Video: Jahanje Trafalgarskim putem: 312 istorijskih britanskih milja

Video: Упражнение для лошади 2024, April

Postavljanje novog rekorda u vožnji biciklom od krajnjeg jugozapada pa sve do srca glavnog grada

Zora na Pendennis Pointu, Falmouth. Ovaj krajnji zapadni grad bio je početna tačka legendarnog britanskog putovanja 4. novembra 1805. godine; odavde je poručnik Lapenotiere bez prestanka putovao u Admiralitet u London, da primi vesti o britanskoj pobedi u bici kod Trafalgara i tragičnoj smrti admirala Lorda Nelsona.

Poručniku je trebalo 37 sati da pređe rutu od 312 milja, sa 42 iscrpljena konja da vuku njegovu kočiju. Pod pogonom bicikla, nadam se da ću proći povijesnu stazu za manje od 20 sati.

Ovo je događaj 'Ride The Trafalgar Way'; sportista kao niko drugi. To je vožnja od tačke do tačke kroz osam britanskih okruga; s jedne strane zemlje na drugu, sa preko 6.300 metara vertikalne elevacije za skaliranje duž svoje putanje.

Top u zoru

U 06:00 metaforički top puca, a naša odabrana grupa jahača silazi s tvrđave, kroz usnuli grad Falmouth, i izlazi na brda Cornish.

Bilo je pustinjsko suho ljeto za UK, a danas se čini da će pratiti temu, sa 30 stepeni Celzijusa i laganim istočnim povjetarcem u prognozi.

S obzirom na vruće uslove na čekanju, zahvalan sam što je prvih nekoliko sati relativno hladno. Formiramo malu grupu lidera i postavljamo tempo preko Bodmin Moora i na Dartmoor.

Na oznaci od 100 kilometara upućujemo kolektivni poziv da se zaustavimo na drugoj dostupnoj stanici za napajanje. Zdjela kaše i svježe skuvana kafa pomažu da se motori ponovo zapale, spremni za daljnje mokre i tokove.

Idem sam

Naša mala grupa se raspada nakon stanice za hranu, a ja se ubrzo nađem sam na cesti - prednjači u trci koju još treba trčati.

Smještam se u ritam i ubrzo nakon podneva stižem do 1/3 markera - grada Exetera.

Tih prvih 200 kilometara prošlo je bez previše drame i muke. Movari su pružili preko 2000 metara izazovnog penjanja, ali su nudili i spektakularne poglede i mirne sporedne puteve kroz uzbudljivu novu teritoriju.

Slika

Na odlasku iz Exetera sunce bije. Uprkos tome što sam pio što je moguće češće i zaustavljao se na dobro opremljenim stanicama za ishranu, osećam kako mi toplota ispija snagu iz nogu.

Uskoro sam stigao na Dorset Coast Road. Ova zloglasna traka asf alta je lijepa u pozadini, ali brutala u profilu.

Neumoljivi nagibi od 17 posto, koji se ponekad vuku i dva kilometra ili više, ostavljaju me da se mučim na popodnevnom suncu.

Odolijevam želji da stanem na sladoled, i umjesto toga prolazim kroz Veloforte bar i pregršt meda za žvakanje.

Bar se one nisu pretvorile u kašu u mom džepu na dresu, za razliku od čokoladnih grožđica…

Žudna večera

Do 18:00 moje tijelo žudi za soli; nije iznenađujuće s obzirom da je moj narandžasti dres skoro obojen od znoja.

Srećom, ruta me vodi preko posljednjeg većeg uspona pored Hardyjevog spomenika, a onda pedaliram do grada Blandford Foruma za 'Hot Meal Pit Stop'.

Pojevši porciju špageta bolonjeza dovoljno veliku da nahrani biciklističku ekipu, i isto tako s entuzijazmom popio nekoliko pinti ledeno hladne vode, sljedeći sat nakon hranjenja je spor i delikatan posao.

Na kraju mi se želudac slegne, i na sve manjem svjetlu stižem do kontrolne tačke u Salisburyju. Grad katedrale signalizira da su zadnja velika brda iza mene.

Nakon što sam uzeo dopunu za flašu i domaći flapjack, palim svjetla i krećem u sumrak na posljednju dionicu od 150 kilometara.

Do 21:00 znam da imam skoro 15 milja prednosti u odnosu na sljedeće vozače, i na stazi sam za cilj ispod 20 sati. Mrak se brzo približava, ali putevi su se ispraznili i ja uživam da se valjam kroz uličice Wiltshirea i Hampshirea.

Pozivanje u London

Basingstoke je rani pokazatelj da se brzo približavam Londonu; dvostruke dionice kolovoza i užarene ulične rasvjete nisu previše uznemirujuće, ali su prava suprotnost mirnim trakama prethodnih okruga.

Možda je dnevna vrućina nestala, ali su posledice jasne; Prolazim kroz flaše alarmantnom brzinom.

Dva koja sam napunio u Salisburyju su dugo bila suva, a ja sam nažalost propustio pretposljednju stanicu za hranjenje jer sam previše revnosno zurio u GPS na svom stablu.

U trenutku kada sam ušao u Surrey, shvatio sam da sam također propustio završno zaustavljanje vode. Ostalo mi je još 50 kilometara za vožnju, a grlo mi se čini kao da je pjeskareno.

Ulazim na benzinsku pumpu i uzimam limenku pića i čokoladni milkshake.

Šećer i kofein daju dovoljno pogodaka da se nastavi tokom poslednjeg sata. Prošli Heathrow, kroz Hounslow, Chiswick High Street, i grupe veselog naroda koji ispadaju iz Hammersmith barova.

Moje noge brzo blede u ovim poslednjim kilometrima, a moj um se bori sa stalnim fokusom potrebnim za kretanje kroz glavni grad nacije.

Osjećam olakšanje kada ugledam Wellington Arch, skrenem lijevo niz tržni centar i zaustavim se ispred kapije Admiraliteta.

Novi rekord

501 kilometar. 6346 metara penjanja. 19 sati i 40 minuta od napuštanja Falmoutha. Novi rekord staze za rutu Trafalgar Way.

Stojem poduprt uz svoj bicikl u dvorištu Admiraliteta, dok se snima obavezno fotografisanje. Zatim me prate do skupštinskih tuševa da isperem dnevni znoj i prašinu.

Prije nego što se srušim u iscrpljeni san, sjedim na podu prestižnom i povijesnom zdanju prekrivenom tepihom, jedem Cornish pastu; čini se prikladnom hranom za oporavak, s obzirom na putovanje kroz zemlju koje smo oboje prošli.