Jahači reaguju na 'teški izazov' Ženskog Tour de Yorkshirea 2019

Video: Jahači reaguju na 'teški izazov' Ženskog Tour de Yorkshirea 2019

Video: Battle of Fontenoy, 1745 ⚔️ France vs England in the War of the Austrian Succession 2024, April

Takmičari se slažu da će ovo biti težak izazov, ali se raduju kultnom finišu u Scarboroughu

Nakon prezentacije rute za Ženski Tour de Yorkshire 2019, koji će se voziti u petak 3. i subotu 4. maja na potpuno istoj ruti kao i muška trka, žene koje se nadaju da će se takmičiti na tim cestama dale su njihova razmišljanja o ruti i Monument trkama.

Osim razgovora sa vozačima koji su posljednjih godina bili bliski akciji, Cyclist se čuo i sa nekoliko svojih prethodnica, Denise Burton-Cole i Mandy Bishop (rođena Jones), koje upoređuju današnje takmičenje sa kako je bilo trka u njihovo vrijeme.

Denise Burton-Cole

Nacionalni šampion u drumskim trkama 1976; Osvajač bronzane medalje, Svjetsko prvenstvo u biciklizmu na stazi 1975.; kćerka Beryl Burton

Slika

'Ovaj kurs je super. Mislim da su ova dva dana odlična jer imate za svakoga ponešto. Prvi dan je malo ravniji, ali onda tog prvog dana ulazite u krug za Svjetsko prvenstvo. To će biti dan za sprintere.

'Ali drugog dana imate pet uspona koji će biti teški, a ni putevi između njih nisu ravni. U prošlosti sam se utrkivao po North York Moorsima i jahao sam ih. Kad se vozite, barem možete sići sa bicikla i hodati!

'Etapa 2 će biti uzbudljiva za gledaoce i briljantna za vozače – iako možda neće pomisliti na to kada se popnu!

'Volio bih da se ovo dogodilo dok sam se trkao jer je ova vrsta staze odmah uz moju ulicu. Penjanje je ono u čemu sam bio najbolji.

Kada smo se utrkivali radili smo samo kratke udaljenosti – 35 ili 40 milja (56-64km).

'Ljudi su vodili kampanju za duže staze, više tehničkih i težih događaja sa brdskim i dužim kilometrima, ali British Cycling to nije želio, a zapravo nije prošlo mnogo vremena otkako su počeli povećavati kilometražu.

'U vrijeme kada sam se trkao ljudi nisu vodili kampanju za novčane nagrade jer to nije postojalo jer su sve žene bile klasifikovane kao amaterske trkačice, gdje su muškarci imali odvojene amaterske i profesionalne kategorije. Kao amateri, osvojili bismo stvari kao što su peći za kampovanje i kozmetički pribor. Još uvijek imam koferu koju sam osvojio prije 40 godina.

'Poboljšanja u ženskim trkama su dugo dolazila, ali otkako su počeli da poboljšavaju trke za žene, došlo je do velikog zamaha.

'Žene bi mogle pomisliti da su pred njima dug put, što vjerovatno i imaju. Svakako mislim da bi bilo sjajno imati više ženskih Monument trka poput Paris-Roubaixa ili Tour de Francea. Izvoli.

'Ali kada pomislite dokle su stigle ženske utrke, one moraju cijeniti i uzeti u obzir ono što sada imaju, i uživati u fantastičnim trkama koje postoje.'.

Annie Simpson, Team OnForm (ranije sa Trek-Drops)

'Svake godine organizatori pojačavaju u pogledu vrste staze na kojoj se trkamo. Prva faza je prilično lokalna u odnosu na mjesto gdje sam odrastao u Bingley području, tako da će to biti jako dobro. Svi misle da će to biti laka faza. Ali nije uopšte. Još uvijek ima 1000 metara penjanja, tako da to nije baš tako ravno u mojoj knjizi.

'Što se tiče druge etape, prije nekoliko godina bio sam u timskom autu sa LottoNL-Jumbo tako da sam zapravo uspio odvoziti dosta uspona na toj bini, a o moj Bože, oni su divljački ! Mislim da će biti zaista teško. Biće teže od ovogodišnjeg izdanja, ali će biti spektakularno.

'Završetak u Scarboroughu će također biti dobar. Uvek sam viđao gužvu tamo i izgleda dobro. Sve dok imamo taj prekrasan sunčan dan kao da oni uvijek stignu tamo. Ako mogu naručiti to lijepo sunčano vrijeme do kojeg uvijek stignu, to bi bila odlična utrka.

'Utrke za vikend će biti posebne. Da imamo tu gužvu za vikend, a gledanost TV-a za vikend će biti bolja nego za četvrtak i petak kao što smo imali prošle godine, a mislim da za ženski biciklizam sve znamo da treba da budemo ispred ljudi i to uvijek ide pomoći u promociji sporta. To je zaista važno i uzbuđen sam što vidim koliko su gužve veće.

'Mislim da je uvođenje velikih spomenika za žene dobro. Trke kao što su Amstel Gold i Tour of Flanders, kada su označene u muške trke, to su samo neverovatni događaji. Flandrija je nešto što nikada neću zaboraviti.

'Mislim da bi bilo dobro imati još neke samostalne ženske utrke koje se mogu smatrati klasicima same po sebi, bez da ih uvijek označavamo na muškim utrkama.

'Bitno je da možete nastaviti sa dodavanjem u taj ženski kalendar sve dok druge ženske rase ne trpe. Mislim da su trenutne trke Tour de France sjajne, ali ponekad pomislim da je malo Miki Maus koji samo označavaju žensku trku radi toga.'.

Hannah Barnes, Canyon-Sram

Slika

'Putevi u Yorkshireu obično su prilično ljepljivi, pa su, iako teren ne izgleda tako težak, putevi i dalje prilično tvrdi. To je skoro kao vožnja kroz potoku i troši puno energije prije nego što uopće stignete do brda.

'Mislim da ćemo i ja i Alice [njena sestra i saigračica] otići tamo osjećajući se prilično uvjerenim da ćemo se dobro potruditi. Imamo prednost domaćeg terena i zaista se možemo radovati trkama tamo i uživanju u atmosferi.

'Lepo je što su uključili stazu Harrogate, što je prilično zanimljivo. Bili smo do Harrogatea, ali jednosmjerni put otežava isprobavanje, pa bi bilo dobro moći isprobati stazu punom brzinom i dobiti ideju o tome kako će to izgledati naprijed Svjetskog prvenstva.

'Za drugu etapu mislim da je dobro da imamo priliku da odradimo taj kurs. Ponekad, ako je faza previše ravna, to može biti prilično negativno. Ali mislim da će ovo biti dobro. Biće to zaista agresivne trke, tako da ćemo imati zaista dobru trku.

'Ove godine uspon krave i teleta bio je težak, ali u toj fazi vozači su koristili svoje saigrače da uštede energiju, i bili su u stanju da urade nešto kada je zapalio sav vatromet na tom posljednjem usponu. Ali sljedeće godine će biti puno uspona, tako da će to učiniti drugačijim tipom utrke.

'Mislim da je zaista sjajno za sport da možemo preći iste udaljenosti kao i muškarci, i mislim da će biti zanimljivo vidjeti kako se utrkujemo.

'Generalno se naše rase prilično razlikuju od muških jer se njihov peloton može kretati prilično sporo dok se formira dugačak odboj.

'To nije toliko slučaj u ženskim trkama. Tako da će biti zanimljivo vidjeti razlike između pelotona i ishoda utrke.'

Alice Barnes, Canyon-Sram

Slika

'Lepo je što imamo vikend pozornicu, pa će gužva biti veća nego tokom sedmice. Znam ponešto o Scarborough bini jer sam je gledao kada su se momci utrkivali nekoliko puta.

'Prilično je jednostavno ići uz obalu, ali nakon što ste prethodno obavili zaista teške uspone, vjerovatno će biti prilično odabrana grupa koja će doći na cilj..

'Ne znam baš etapu 1, ali mislim da će ove godine biti malo brdovitija od etape 1 gdje smo imali samo jedan uspon.

'Mislim da su trke istog dana kao i muškarci na Tour de Yorkshireu, a spomenici možda poput Paris-Roubaixa, zaista dobri.

'Atmosfera na Kwaremontu tokom Turneje po Flandriji je prilično spektakularna, pogotovo jer su gledaoci već tamo jer su se i oni pojavili na muškoj trci. Zato mislim da je lijepo što u našem kalendaru imamo mješavinu dvoboja s muškarcima, kao i naše vlastite samostalne utrke.'

Lucy Garner, Hitec Products-Birk Sport (ranije Wiggle-High5)

Slika

'Trkao sam se na Tour de Yorkshireu prije nekoliko godina kada je etapa otišla u Doncaster i bilo je lijepo biti na podijumu. Staza je sasvim drugačija za sledeću godinu, sa dosta penjanja i verovatno vetrovitim delom na obali, ali uvek je lepo biti na startnoj liniji u svojoj zemlji.

'Nadam se da ću se utrkivati na Tour de Yorkshireu. Moj tim zaista želi da se takmiči tamo, posebno kada smo Grejs [njena sestra i saigračica] i ja u timu, ali moramo da vidimo da li ćemo biti izabrani da to uradimo jer smo van rang liste za automatska mesta u trci.

'Mislim da će biti mnogo vozača koji to žele da urade kako bi mogli da pogledaju stazu za Svetsko prvenstvo u Harogateu pre nego što se trkaju kasnije te godine. Tako da mislim da će nivo biti prilično visok.

'Normalno za mene, što je staza ravnija, to je bolja pa mislim da bi prva etapa više odgovarala mom stilu trkanja. Međutim, mnoge trke na ženskoj sceni postaju sve brdovite i to je nešto na čemu moram da radim.

'Mogu da prebolim jače uspone jer imam taj brzi nalet snage, tako da bih se nadao da ću proći na Tour de Yorkshireu.

'Nadajmo se da naš tim može dobiti mjesto i biti na startnoj liniji, jer bi bilo zaista posebno moći trkati na ovoj stazi.'.

Victoria Hood, menadžer tima, Jadan-Weldtite-Vive le Velo

Slika

'Tako sam uzbuđen što će prvi sprint trke proći pored moje kuće u Elloughtonu. To područje je početak svih mojih treninga kako bih ušao u East Yorkshire Wolds, tako da znam koliko je to područje prelijepo, i prilično sam utučen što žene ne rade 1. fazu [muške rute].

'Ali u isto vrijeme sam zaista sretan što radimo istu distancu i istu rutu kao i muškarci na etapama koje radimo. Ruta će biti zaista probna. Putevi u Yorkshireu su uvijek ljepljivi, a onda očigledno uvijek imate vjetar s kojim se možete boriti, pogotovo sada kada će i oni proći i obalni put.

'Zaista sam uzbuđena što žene završavaju Scarborough. Proveo sam dosta vremena tamo, i svuda po tom području, jer su moja baka i djed živjeli u Scarboroughu (i nažalost tamo su sahranjeni). Tako da će to biti sasvim posebno, vidjeti kako trka dolazi u zaljev do cilja.

'Djevojke u timu su apsolutno spremne za to, i to će biti divna prilika da se trkamo na dijelu staze Svjetskog prvenstva.

'Uvijek imate neke od najboljih svjetskih jahača na Tour de Yorkshireu, tako da je kvalitet vožnje ionako visok, ali uz dodatak mogućnosti da vozite stazu Svjetskog prvenstva u Harrogateu nekoliko timova koji možda inače nisam uradio Tour de Yorkshire će doći i uraditi to sljedeće godine.

'Prošle godine jedan od naših vozača, Pfeiffer Georgi, dobio je crvenu majicu u takmičenju Kraljice planina prvog dana. To je bio plan. Bio je to ambiciozan plan, ali pozornica je bila u East Yorkshire Wolds - putevima po kojima se vozimo. Hvala Bogu da je plan uspio i bili smo tako uzbuđeni.

'Ko zna hoćemo li to pokušati sljedeće godine. Mi smo mladi tim iz Yorkshirea, sa sponzorima Yorkshirea, tako da je to veliki događaj za nas.

'Kada budemo na mjestu gdje smo sigurni s mjestom na Tour de Yorkshireu, tada ćemo početi razmišljati o tome šta ćemo raditi. Nekoliko naših djevojaka dobro poznaje puteve i morat ćemo sastaviti tim dobrih penjača.'

Mandy Bishop (rođena Jones), svjetska prvakinja u cestovnim utrkama 1982

'Mislim da je ruta Tour de Yorkshire fantastična. Moram priznati, kada sam gledao u daljine, sećam se da sam pomislio 'O moj Bože'. Ali kad se sjetim dok sam se trkao, tek su postupno, nakon sredine 80-ih, distance počele rasti, a žene su dokazale da su sposobne za te udaljenosti.

'Početkom 80-ih staze na kojima smo se trkale bile su prilično kratke. Vozili smo se na 35 ili 40 milja. Zatim na državnom prvenstvu 1981. koje je moj tata (Barry Jones) organizirao s našim biciklističkim klubom bilo je na zaista brdovitom stazi u Buryju u Lancashireu

'To je bio sličan teren kao i Yorkshire Dales i bio je 50 milja. To je bio prvi put da je državno prvenstvo bilo na toj udaljenosti. Čak sam i ja bio zatečen i pomalo sam se zabrinuo i pitao se hoću li to uspjeti. Ali u trci sam uspio sam pobjeći, i kloniti se.

'Nakon toga sam shvatio da žene mogu jahati na veće udaljenosti.

'Evolucija u ženskim trkama je sjajna. Sada žene dobijaju novčane nagrade – ponekad jednake muškarcima – gde mi uopšte nismo imali novčane nagrade.

'Žene imaju trenere, voze kao tim, i sada je prilično normalno trkati se za tim u inostranstvu. Trebalo je dugo vremena, ali u posljednjih nekoliko godina stvari su se masovno razvile.

'Ja sam vozio Tour de France ranih 80-ih kada su trčali Ženski Tour uz mušku trku. Ali bilo je ograničenja jer se nismo vozili svaki dan, a radili smo mnogo kraće događaje.

'Logistički, to je bila noćna mora za organizatore, ali je bilo izvodljivo. Tako da mislim da se može napraviti paralelni ženski Tour de France.'