Prelazak granica: vožnja 400 milja od sjeverne Francuske do Schwarzwalda

Video: Prelazak granica: vožnja 400 milja od sjeverne Francuske do Schwarzwalda

Video: Lake Como Bike Ride, Italy - 4K - 36 Miles / 58 Km 2024, Maj

The Black Forest 400: Arras u sjevernoj Francuskoj do njemačkog Schwarzwalda, u jednom potezu

Zaista je prilično jednostavno: vozite bicikl, vozite se malo dalje, a zatim vozite još malo. Jedite dovoljno francuskog peciva, belgijskih pomfrita, i greh… Nemački McDonald's, i bićete zapanjeni koliko daleko vas noge mogu odvesti.

The Black Forest 400 je bila solo avantura: istraživanje Flandrije, Ardena, Luksemburga i njemačkog Švarcvalda.

Izazov je proizašao iz činjenice da se 400 milja trebalo voziti u jednom pogotku: bez prestanka, bez sna, tokom 28 sati.

Slika

Švarcvald je prelepo mesto za vožnju bicikla; skriveni dragulj u kruni vrhunskih destinacija cestovnog biciklizma. Ja sam dovoljno sretan što imam blisku porodicu u okolini, a prilikom prethodnih posjeta primijetio sam čiste prazne puteve, skrivene uspone i prostranstvo zasjenjene borove šume.

Ostavili su me da žudim da se ubacim i jašem…

Ovog Uskrsa ukazala se prilika za istraživanje. Rođenje mog nećaka, koje se poklopilo sa zimskim otapanjem snijega, značilo je da ću na porodičnom okupljanju imati priliku da jašem po proljetnom suncu.

Ipak nisam ljubitelj duge vožnje do južne Njemačke, odlučio sam se voziti…

402 milje (648 kilometara), 8, 172 metra penjanja: To nikada neće biti lako okretanje.

Slika

Pratite Timove avanture u toku na lifeinthesaddle.cc

Bilješke s vožnje biciklom

Prvi dan

09:30 Arras, Francuska

Pričvrstite i odgurnite. Dobro je pokrenuti točkove. Dugački pravi put iz istorijskog grada oivičen je ratnim grobljima.

Ova ruta bi se legitimno mogla označiti kao 'Evropska podjela'; prelazak Maginotove linije i stalno prelaženje državnih granica; to je obilazak bojnih polja i graničnih sporova iz prošlih vekova.

12:30 Bavay, Francuska

100 km ukopanih, kroz vjetrovite ravnice sjeverne Francuske. Znakovi za Paris-Roubaix nisu sasvim dovoljni da me privuku na kaldrmisane sektore (ovaj put), ali zaronim u posljednju poslastičarnicu prije Belgije, na kasni jutarnji kroasan i kafu.

15:00 Ardeni

Na kraju sam skrenuo na jugoistok na belgijskoj granici, počeo sam da se osećam kao da napredujem. Onda su stigli Ardeni.

Nije ni čudo što je ovaj region delovao kao prirodna blokada mnogih ratnih napredaka; neka od brda su nalik na zid, i dok čisti putevi i netaknuti asf alt čine prelijepu vožnju, ostajem da se pitam da li ću ikada preći na drugu stranu.

Moja prosječna brzina pada, kako sunce počinje zalaziti.

21:30 Florenville, Belgija

Zaustavio sam se u gradu Bouillon, ali se ispostavilo da je sablasno tiho; možda je to visoki zamak trebao dati.

Moja potraga za pizzom za poneti pokazala se neplodnom, pa sam nastavio (nagib od 25%) do Florenvillea. Vlasnik ćevabdžinice me je samo čudno pogledao kada sam naručio dvije kafe i pomfrit od majoneza.

Gorivo za noć pred nama…

Dan drugi

00:01 Negdje u Luksemburgu

Noć je uoči Velikog petka, pa su se putevi ispraznili; čak su i noćni kamiondžiji otišli kući. Temperatura je također pala, a ja sam ostao u pustom krajoliku, skakućući između sela uzalud tražeći otvorenu benzinsku stanicu gdje mogu dobiti topli napitak.

03:00 Blizu nemačke granice

Izgleda da moj otkucaj srca prati isti trend pada kao i temperatura. 18 sati jahanja i umor počinje da se javlja.

Zaustavljam se kod automata u bezimenom predgrađu Luksemburga i kupujem rijetku limenku Cole, u pokušaju da pokrenem svoj sistem.

Ima malo efekta.

06:00 Saarbrucken, Njemačka

Nikad ranije nisam bio tako zahvalan što sam vidio zlatne lukove McDonald'sa. Spuštajući se biciklističkom stazom uz rijeku koja povezuje industrijske monolite Saarlouis i Saarbrucken, pobjegao sam od smrznute magle da popijem dvije kafe i McChicken Burger.

Potrebno mora.

09:00 Povratak u Francusku

Put me vodi prema nebu, na plato oko Biče. Sa 24 sata u nogama, to ime izgleda prikladno.

Ohrabrujem se kasnom jutarnjom kafom i pecivom u prvoj poslastičarnici koju nađem; ima nekih upitnih pogleda dok sjedim širom otvorenih očiju na stepenicama Marie dok selo ulazi u crkvu na službu Velikog petka.

13:00 Strazbur, Francuska

Spuštanje nikada nije bilo tako dobrodošlo. Odleteo sam sa vrha platoa i dole u grad Strazbur.

Posljednji granični prijelaz natrag u Njemačku signalizira da je ostalo još samo 80 kilometara. Sada sam u fazi niske energije kada lopatom trpam razne vrste sladića u usta brzinom čvorova; ali nije me briga, ova prekretnica je izgledala nedostižna samo šest sati ranije.

15:00 Offenburg, Njemačka

Penjanje mora početi uskoro. Znam da hoće: i horizont i moja karta nadmorske visine to potvrđuju. Imam preko 1500 metara uspona prije nego stignem na odredište, a ostalo je samo 50 kilometara.

Međutim, za sada, put se samo stalno kotrlja po dnu doline.

16:00 Hornberg, Njemačka

Prestajem. Moram da skinem naočare; znak ispred mene je u najmanju ruku neobičan, i iskreno govoreći, može sadržavati i gest srednjeg prsta: "19% 6 kilometara".

To je pakleni ubod u rep…

Nema ništa za to. Dopunjavam svoj bidon u lokalnoj vatrogasnoj stanici i pojedem svoju posljednju preostalu kesu. Sedlo gore: uključen donji stepen prenosa.

Koliko dugo ovih posljednjih 20 kilometara zaista može trajati?

17:00 Sankt Georgen, Njemačka

Pogled na ciljnu liniju dovoljan je da me podigne na konačnu strminu. Na samitu me dočeka moj 'automobil za podršku' koji emituje prijateljske očinske povike ohrabrenja i iskušava me konzervom njemačkog weissbräua.

Stižući na seoskoj kući, skoro mi je zatrebao cipelar da me skine sa sedla. To pivo je bilo neverovatnog ukusa.

Hrana. Bed. Spavaj. Već sanjam gdje ću sljedeće nacrtati liniju na mapi…

Black Forest 400: Statistika

Ukupna udaljenost: 648,35 kilometara (402 milje)

Porast: 8172 metara (26811 stopa)

Proteklo vrijeme: 32 sata 13 minuta

Vrijeme vožnje: 27 sati 19 minuta

Prosječna brzina kretanja: 23.7Kph (14.7mph)

Kalorije: 15, 702 kcal

1x Paket sorti sladića

1x MacDonald's Chicken Burger

1x tegla belgijskog pečenog pasulja

1x Frites Mayo (kebab shop)