Video: Maserati Tour de Yorkshire Ride: Težak, ali isplativ način vožnje po tragovima guma profesionalaca

Video: Maserati Cycling. Tour de Yorkshire Ride 2024, April

Maserati Tour de Yorkshire Ride, sportska pred posljednju etapu na Tour de Yorkshireu čini pejzaž kroz koji putuje

Nastavljajući temu oponašanja svog starijeg rođaka - misliti na de, a ne na - Maserati Tour de Yorkshire Ride sportski kopira Tour de France Etape du Tour mijenjajući svoju rutu svake godine. Ovo daje vozačima amaterima priliku da iskuse gužvu koja se već okuplja dok voze mnoge iste puteve kojima će se profesionalci baviti kasnije istog dana, uključujući kilometre zatvaranja i ciljnu liniju.

U događaju je učestvovalo pet hiljada vozača, rasprodati broj učesnika na tri udaljenosti - 49km, 84km i 129km, a događaj 2018. bio je četvrto izdanje sportista.

Po prvi put ove godine, sportive se udružile sa Stravom kako bi odredile Kraljicu i Kralja planina tog dana. Black Hill Lane je bio odabran segment, koji su kasnije vozili profesionalci, a pobjednici amateri su nagrađeni Tour de France dresovima na točkice.

Prijave su već otvorene za sportsku 2019., i uprkos tome što je ruta još uvijek u tajnosti, organizatori će morati da se potrude da izaberu loš park u Yorkshireu.

Rani početak, topli dan

Događaj 2018. održan je na ono što je na kraju bilo najtopliji rani majski praznik u istoriji, tako da mi je, uprkos nedostatku sna i ranom startu, bilo drago što sam se izvukao sa prvim jahačima u 06:30 iz Woodhouse Moor-a, sjeverno od centra grada Leedsa, da pokušam preći što je moguće više udaljenosti prije nego što postane previše toplo.

Prisustvovanje kao gost glavnog sponzora Maseratija mi je priuštilo i najmanji broj sportske naramenice kojeg se sećam da sam imao: 2 (nisam primetio broj 1), ali uprkos tome što sam otišao u uvodnom talasu, bio sam daleko od drugi finiš.

Plan je bio da okupljena grupa krene zajedno i prirodno se formira u grupe za brzinu, od kojih svaka ima po jednog ili dva kapetana da pruže pomoć - uz pomoć vjetra ili mehanički - gdje je potrebno.

Ovo uskoro nije bio slučaj za mene kada su neki od ostalih u uvodnom talasu krenuli na trku velikom brzinom, vozeći tempom za koji se mnogi od nas nisu nadali da će održati skoro 130 km.

Grupa je bila u dijelovima preko prvih nekoliko kilometara i, vidjevši da svi jurimo jedni druge po cesti, kapetani su se smjestili u sporiju grupu iza da pomognu gdje je potrebno.

Sam sam razmišljao o tome da sednem, ali sam nastavio dalje - kao što će potvrditi moja rana statistika otkucaja srca - i konačno se vratio u kontakt sa grupom koja je visila ispred mene najmanje 10 km.

Ovu grupu je predvodio Bryan Steel, obučen u istoimeni komplet biciklističkog kluba Bryan Steel, bivši olimpijac koji je predstavljao Veliku Britaniju na četiri Olimpijske igre - činjenica koju sam otkrio kasnije.

Čelik, jasno je da sam rez iznad mene i trojice drugih u ovoj grupi postavili tempo na prednjoj strani i držali nas sve da idemo tempom koji ne bih uspio da sam seo i prepustio solo vožnji.

Sjedenje u točkovima

Ne moram priznati da nisam gurnuo nos u vjetar neko vrijeme nakon što sam uspostavio kontakt s Bryanovim vozom. Shvativši da sam možda uskoro otišao malo duboko, pokušao sam sačuvati što je više moguće energije prije nego što krenemo na glavne uspone dana.

Ruta nas je odvela sjeverno od Leedsa, blizu Harrogatea iu Nacionalni park Yorkshire Dales. Neki od puteva bili su oni koji su korišćeni na Tour de France Grand Depart-u 2014., nekoliko nevjerovatnih dana koji su pokrenuli cijelu ovu stvar.

Gledajući po profilu vožnje, bilo je vrlo manje kilometara ravnog puta do pred kraj, a na jednom od najranijih probnih uspona - nagibi se pojavljuju dvocifreno - naša se mala grupa konačno podijelila gore.

Zahvalio sam se Steelu za njegov pejsmejker i krenuo dalje dok je čekao svog druga Lija da se vrati preko vrha rampe.

Nastavi s kretanjem

Odabravši točkove iznad vode tako što sam prošao pravo pored prve stanice za takse kako bih ostao sa tom grupom, bilo mi je drago što sam saznao sa moje toptube naljepnice da se približava drugo područje pomoći, ali i najteži uspon dana.

Uspon na Greenhow Hill je grubijan koji vas snažno pogađa na dnu svojim najstrmijim nagibima, ali se penje u tri rampe i ne dostiže puni vrhunac sve do 4 km nakon početka. Taj brzo pojeden rolat s kobasicama počeo je izgledati kao mnogo manje mudar potez otprilike na pola puta.

Znojeći se skroz gore i pitajući se zašto nisam skinuo grijače za ruke i koljena na stanici za ishranu, vjetar koji je sjekao močvaru na vrhu ubrzo me natjerao da povučem grijače za ruke natrag do ramena gdje su ostali uprkos porastu temperature i jakom proljetnom suncu.

Greenhow je bio daleko najteži uspon, ali nije bio i posljednji, a čak je i sprinterska točka bila na vrhu rampe od 10%+ na zaštićenoj seoskoj stazi.

Kotrljajući se preko brda, grijači za koljena i otvoreni prsluk konačno su se našli u džepovima mog dresa dok sam dolijevao svoje bidone posljednji put.

Sada sam sa 20km do kraja, bio sam odlučan da svoje službeno proteklo vrijeme dobijem ispod pet sati; nije brz ali respektabilan.

Da bih to uradio, morao sam da ostanem iznad 31kmh do kraja, što je značilo jače guranje na ravnim delovima kako bih nadoknadio sporije brzine na usponima, koje su se nastavile najvećim delom do Leedsa.

Došlo je do jednog konačnog odstupanja od rute profesionalne trke, gdje je signalizacija za sportiste slala vozače pravo dalje, dok bi profesionalci kasnije snažno zamahnuli niz strmu stambenu ulicu.

S obzirom da se moje ciljno vrijeme naziralo, gurao sam dalje, sada propuštajući neke rane finišere sa kratkih i srednjih ruta, kao i vozače koje sam prepoznao s duge rute koji su dali previše na usponima i sada puze svoje put do kraja sportskog.

Ruta za masovno učešće ponovo se pridružila pro-parcoursima za nalet, uključujući zatvoreni put i ograđeni poslednji kilometar.

Slika

Vruća i istrošena, pokušao sam da malo otvorim sprint - na sat jer nije bilo drugih vozača u blizini - sa oko 700 metara do kraja, ali sam ponovo sjeo do 250 kada je gužva počeo lupati o barijere kad sam došao na vidik.

Prešao sam granicu 4:54:22 nakon što sam krenuo iz Woodhouse Moor-a, dovoljno zadovoljan svojim vremenom i veoma srećan što sam proveo još jedno jutro jašući u tako fantastičnom dijelu svijeta.