Pogledajte: dokumentarac Ride Across Britain

Video: Pogledajte: dokumentarac Ride Across Britain

Video: The Truth about Motorcycle Riding in England! 2024, April

Svakodnevni prikaz jednog od najpoznatijih izazova dostupnih britanskim biciklistima, Ride Across Britain

Organizatori The Ride Across Britain objavili su dokumentarac o događaju koji smo vozili prošle godine. Događaj pokriva dužinu Britanije tokom devet dana vožnje, uz neke od najboljih pejzaža koje Velika Britanija može ponuditi.

Vožnja po Britaniji, račun za dan-danas

Godine 1873. četiri člana Biciklističkog kluba Middlesex krenula su sa najjugozapadnije tačke kopnene Britanije, Land's Enda u Cornwallu, da bi jahali sve do Johna O'Groatsa na krajnjem sjeveroistočnom dijelu Škotske. Vozeći se teškim mašinama sa jednim stepenom prenosa po putevima koji tek nisu imali koristi od izuma asf alta, trebalo im je nekoliko nedelja da pređu 873 milje.

Sada, skoro vek i po kasnije, stotine biciklista svake godine se upuštaju u ovaj legendarni izazov. Moderni bicikli i glatke površine puta omogućavaju im da pređu put brže i udobnije, ali to je i dalje ozbiljan podvig izdržljivosti.

Uvijek tražimo zabavne načine da testiramo najnoviju biciklističku opremu, pa smo pomislili zašto je ne bismo isprobali i sami? I tako se prijavio za Deloitte Ride Across Britain.

Ova godišnja organizirana vožnja vodi slikovitom rutom kroz neke od najboljih biciklističkih zemalja koje ova sajamska zemlja može ponuditi, pokrivajući ukupno 976 milja tokom devet dana.

Ali koji bicikl da nas ponese na tako epsko putovanje? Sa mnoštvom funkcija za poboljšanje udobnosti vozača na velikim udaljenostima, novi Trek Domane SLR izgledao je kao idealna mašina za posao.

I sa dosta dhb-a da bismo nastavili da gledamo ulogu, krenuli smo…

Etapa 1 - sleti kraj u Okehampton

Udaljenost: 172km/107miles

Elevacija: 2, 678m

Nakon što je proveo noć u šatoru na polju Korniša slušajući kako urlajuća atlantska oluja udara u najjugozapadniju tačku Britanije, biciklist David Kenning probudio se u 4.30 ujutro. Spremao se da se upusti u izazov o kojem je godinama sanjao. Mnogo bolova, malo 'Zašto, dođavola, ovo radim?' i jedna ogromna avantura je pred nama. Ovdje David preuzima priču…

‘Izbacio sam glavu iz šatora očekujući najgore, ali na sreću kiša je prestala. Spakovao sam se, bacio kofer u stražnji dio kamiona i krenuo u ketering šator na tradicionalni biciklistički doručak – rolnicu od slanine i jaja. Kad sam to progutao i još jednom dao svoj bicikl i opremu u finale, došlo je vrijeme da krenem na startnu liniju, gdje sam se našao među oko 700 vozača: ljudi iz cijelog svijeta koji su se okupili na testirajte se protiv jednog od najzahtjevnijih biciklističkih izazova koje Velika Britanija može ponuditi. Iako sam proveo godine boreći se sa audaxom na duge staze, nikada nisam pokušao devet uzastopnih vožnji stoljećima.

‘Jedva sam čekao da odem i srećom, nisam morao dugo čekati. Do 7.15 ujutro, bio sam na putu, počevši od 10 milja vožnje niz A30 do Penzancea prije nego što sam krenuo na sporedne puteve. Vrijeme se popravljalo dok smo se vozili, a sunčeva svjetlost se probijala kroz oblake sve dok nebo nije postalo bogato plavo. Nije iznenađujuće da su se mnogi vozači zaustavili radi ranog fotografiranja na St Michael's Mount-u.

‘Kako smo se približavali granici Cornwall/Devon, jahanje se počelo mijenjati. Ljudi pričaju o rollercoaster putevima, ali ono što smo mi zadesili bilo je kao niz velikih dipera. Teška brda za podizanje, praćena uzbudljivim slobodnim padovima s druge strane. Završna faza vožnje se u međuvremenu pokazala kao ubod u rep. Od 2.678 m penjanja u ovoj etapi, oko polovina je prebačena u posljednjih 30 milja. Jao!

'Dok smo se zakotrljali u Okehampton, gdje su organizatori već postavili kamp, moja lijeva Ahilova tetiva je bila u plamenu, ali nakon jedne masaže i dvije šolje čaja, već sam bio gladan sutrašnjeg izazova.'

Slika

Dan 2 - Okehampton do Bath

Udaljenost: 179km/111miles

Elevacija: 2, 593m

‘Naš jutrošnji poziv za uzbunu u 5.30 bio je PJ i Duncanov iz 1993. godine, hm, klasik Let’s Get Ready To Rumble. Nije mi trebao mnogo više poticaja da se krećem i bio sam na putu ubrzo nakon 7 ujutro.

‘Moja Ahilova bol od prethodnog dana bila je protjerana odličnom masažom. Omogućili su nam studenti završne godine sportske terapije sa Birmingham Uni, bili smo savršeni predmeti za njih da usavrše svoje vještine. Dok je sunce već visoko na nebu, ubrzo sam shvatio da se vremenska prognoza pogrešila i mogao sam sigurno da odbacim odlične dhb grijače za ruke i noge koje sam obukao.

‘Svaka etapa je podijeljena na tri dijela, sa zaustavljanjem u boksu svakih 35 milja ili tako nešto. Jahanje je bilo veličanstveno s prvom etapom koja je prolazila kroz valovitu prirodu i drevna sela Devonshirea.

‘Ova etapa se već pokazala težom od jučerašnje vožnje, s prvim velikim usponom dana u blizini Cothelstonea u Somersetu. Na dužini od 3 km i prosječnom nagibu od 6%, primorao je neke vozače da siđu i gurnu. Ja nisam Nairo Quintana, ali spuštajući se kroz brzinu i gurajući stabilan ritam uspio sam doći do vrha, gdje su nas pristalice iz Deloitte tima dočekale kravljim zvonima, zastavama i velikim klicanjem. Divan dodir.

‘Spuštanje niz drugu stranu bilo je čista eksplozija bijelog zgloba, koju je učinila još strašnijom činjenicom da smo se vozili direktno prema suncu. Sa vijugavom cestom zagrijanom njenom svjetlošću, to je uglavnom bio slučaj da se okačite za upravljač i vjerujte Sili, Luke!

'Stigli smo bezbedno na drugu stanicu u selu East Huntspill gde je organizator Threshold stavio, između ostalog, ohlađenu lubenicu – idealnu za unos preko potrebnih hranljivih materija i tečnosti po ovako vrućem danu.

‘Osvježeni i rastegnuti tada je došlo vrijeme za posljednji dio. Prvi dio ovoga bio je preko ravnih nivoa Somerset gdje je bilo moguće ući u grupu i dobiti dobru brzu vožnju prije krajnjeg izazova dana, koji sam mogao vidjeti kako se nazire mnogo prije nego što smo stigli do njega - Cheddar Gorge.

‘Dugo je bio na mojoj listi i nije me razočarao. Penjanje kroz njegove krivudave puteve ispod visokih krečnjačkih litica bilo je uzbuđenje, iako izazovno. Prvi dio uspona je zaista strm, na mjestima dostiže 15%, ali onda se malo izjednači što vam omogućava da dobijete dobar ritam i uživate u svom zadivljujućem okruženju.

‘Sa osvojenom klisurom, sve je bilo valovito selo do kraja, omogućavajući brzo trčanje u Bath. Na stranu PJ i Duncan, bio je to savršen dan za bicikliranje.’

Slika

Dan 3 - Bath to Ludlow

Udaljenost: 159km/99miles

Elevacija: 2, 205m

‘Izlazak u ponedjeljak ujutro u saobraćaj je bio čudan. Lako je zaboraviti da se stvarni svijet nastavlja bez vas kada se uhvatite u koštac sa nečim ovakvim.

‘Oblačno nebo učinilo je zrak prilično vlažnim dok smo vozili prvu dionicu. Dug uspon iz Batha doveo nas je do prometnih glavnih puteva koje smo pratili sve dok nismo prešli Severn Bridge. Međutim, nakon što smo napustili prvu stanicu u Chepstowu, sljedeća dionica je bila mnogo ljepša, jer smo ostavili civilizaciju i izašli na selo.

‘Sa šumom Dean i dolinom Wye, ovaj dio Britanije nudi zaista posebnu vožnju s valovitim brdima, čarobnim šumama i oceanima svježeg zraka.

‘Prije drugog zaustavljanja trebalo je savladati dionicu za testiranje gore-dolje, sa 17% nagiba na mjestima. Ali ako je vožnja do njih bila zver, spuštanja su bila prava eksplozija. Kada smo se zaustavili u selu Fownhope, još sam se cerio. Provjerio sam svoj kompjuter da vidim koju sam brzinu dostigao i bio sam oduševljen što sam vidio 81,9kmh (50,8mph) – najbržu koju sam ikada snimio na biciklu, i još jednu prvu za mene u sedmici prvih.

'Budući da sam se tog jutra osjećala malo pljusnuto, odlučila sam da se opustim cijeli dan, i na posljednjem dijelu od 30 milja ravnijeg (iako ne tako ravnog kao mi Očekivao sam) puteve do cilja na Ludlow Race Course, bilo mi je drago što sam imao. Pošto je ostalo u rezervoaru, ušao sam sa jakom grupom i bombardovali smo sve do cilja. Korpavanje u ranom dijelu vožnje se očito isplatilo i osjećao sam se oživljeno, snažno i spremno za više.’

Slika

Dan 4 - Ludlow to Haydock

Udaljenost: 174km/108miles

Elevacija: 1, 263m

‘Danas sam naučio niz ključnih lekcija. Prvi je bio da slušate svoje tijelo. Kada sam se probudio, patio sam od bolova u sedlu. Žulj „tamo dole“može biti neugodan, ali sam morao da ga pregledam, pa sam otišao kod lekara na licu mesta. Jedan blister flaster kasnije i bio sam spreman za vožnju.

‘Iako je isprva bilo prohladno i maglovito, ubrzo sam leteo valovitim stazama Shropshirea na veličanstvenom suncu. Jahao sam neko vrijeme s momkom po imenu Phill koji se srušio prvog dana i završio u hitnoj pomoći s potresom mozga. Propustio je dvije etape, ali čim su mu doktori dali sve jasno, skočio je na bicikl i ponovo se pridružio kampu u Ludlowu, odlučan da nastavi dalje. Lekcija broj dva? Ne odustaj!

‘Nakon prve dionice duže nego inače (43 milje) sljedeća dionica je bila duž ravnih, otvorenih puteva. Pokupila me grupa od oko 20 vozača i zadržala se s njima sve do sljedećeg pit stop-a – dajući pošteno na prednjoj strani, naravno – i prešli smo 30 milja za sat i po. Treća lekcija? Bolje napredujete kao dio tima.

‘Posljednji dio nas je vodio preko ravnica Cheshirea. Sunce je sijalo cijeli dan, ali 15 minuta od cilja nebo je postalo crno. Srećom, bio sam pošteđen namakanja zbog laganog dhb kišnog ogrtača skrivenog u mojoj bisage. Četvrta lekcija – nikad ne vjerujte prognozeru!’