Blog Conor Dunne Tour de Korea: II

Video: Blog Conor Dunne Tour de Korea: II

Video: seeing wife face for first time #shorts 2024, Marš

Stižemo Conora nakon tri etape Tour de Korea i slušamo priče o dugim danima, teškim usponima i lukavim hotelima

Sustižemo Conora nakon tri etape Tour de Korea, koje su uključivale neke ozbiljne uspone, prekrasan krajolik i mnoge napade biciklističkog gostujućeg blogera.

Otkrio sam da je to jedna ogromna metropola na putu do kuće sa današnje pozornice, vozeći se kroz saobraćaj na autoputu, odeven, gladan i poluizgubljen, ali sam na kraju uspeo. Ovo trenutno pišem iz mog prilično nasumičnog trkačkog hotela, koji je u stvari neka vrsta kompleksa za trening tekvondoa. Sobe su uzavrele, jastuci su od slame i osjećam se kao zbunjeni biciklistički karate klinac.

Slika

Trka je do sada bila prilično pozitivna i zadovoljan sam kako se osjećam. Prvobitno sam bio zabrinut koliko ću se dobro oporaviti od svoje posljednje trke, An Post Ras, koja je bila još jedan osmodnevni izazov u Irskoj prije nekoliko sedmica. Međutim, čini se da sam izašao iz magle jetlaga sa netaknutim vitalnim znakovima.

Prva etapa je bila 189 km i uglavnom ravna. Okušao sam sreću solo sa 10 km do kraja, ali sam uhvaćen 2 km od cilja, a onda se druga etapa pretvorila u pomalo epski dan, sa ukupno 240 km na satu i 3 000 m penjanja. Posljednjih 30km se pretvorilo u jednu veliku gužvu, svi su bili toliko umorni da se činilo da vozimo usporeno, ali nakon šest sati u sedlu uspjeli smo izvući Russa (Downinga) za respektabilno 5. mjesto na etapi [koja osvojio je Chris Opie iz One Pro Cyclinga].

U pravu je svako ko kaže da su trke kontinentalne Evrope najteže, a ja sam iskusio oluke Belgije u mnogim prilikama. Međutim, počeo sam malo da revidiram svoje mišljenje tokom te etape, dok sam patio kroz bezbroj linija, na bezbrojnom usponu, kroz brda Južne Koreje.

Nije da sam imao mnogo vremena da to zaista shvatim, ali krajolik je svakako bio spektakularan, s brojnim bujnim zelenim planinama koje su prošarane krajolikom. Utrka je uglavnom koristila brze, široke autoputeve, ali uvijek kada skrenemo na manje ceste čini se da se nagib uvijek dramatično povećava, a na cestama je također mnogo tunela, sa različitim rasporedom osvjetljenja u svakom. Brzina je uvijek veća u mraku, mislim.

Slika

Imao sam još jedan put danas na trećoj etapi, ali sam bio uhvaćen na kilometar do kraja, što je bilo sranje. Grupa od 25 je rano otišla, a ja sam cijeli dan sjedio na pozadini, a moji saigrači su bili iza u grupi. Bilo je teško reći hoće li se držati podalje ili će se vratiti kada stignemo na 5 km, pa sam odlučio krenuti u napad. Vrijedilo je pokušati i skoro se isplatilo, ali sada sjedim u svom malom taekwondo hotelu i osjećam se poprilično iscrpljeno. Russ je ipak uspio ostvariti sjajno 7. mjesto u sprintu i izgleda dobro za buduće etape, posebno sa nadolazećim brzim, ravnim danima.

Još pet faza do kraja, a ja ću nastaviti da se trudim da ne pokvarim previše s korejskom hranom, posebno uz ozbiljnu želju za pizzom koju imam da pirinač jednostavno ne zadovoljava.